lunes, 6 de marzo de 2017

3.1 jarduera | Arazo-egoeratik Unitate Didaktiko-digitala diseinatzera

Jarduera honetan, konpetentzia digitalak eta diziplina baitakoak lantzen dituen unitate didaktikoa diseinatzea eskatu digute. Unitate didaktikoa modu labur eta eskematikoan aurkeztu ahal izateko txantiloia ere erraztu digute irakasleek ("Canvas" delakoa).

Unitate didaktikoan jorratzeko aukeratu dudan gaia honakoa da:
"Glutena denon osasunerako txarra al da?"

DBHko edozein kurtsotan lantzeko unitate didaktiko aproposa izan daiteke.

Hona hemen unitate didaktikoaren laburpena:



Alde batetik, bertan disziplinaren zein konpetentzia landuko diren eta zein konpetentzia digital jorratzen diren adierazi dut. Bestetik, ikasleei planteatuko zaien arazo egoera azaldu dut, unitate didaktikoaren ataza eta produkzio digitala erakutsiz. Eta azkenik, ikasleek burutuko dituzten jarduerak eta erabiliko dituzten IKT baliabideak zehaztu ditut.

Gai honen aukeraketak xede jakina eta nagusia du: alfabetizazio mediatikoa lantzea. Gaur egun jasaten dugun infoxikazioa deritzonak, askotan ez digu hausnarketa egiteko astirik ere ematen. Eta zuzenean entzundakoa edo irakurritakoa errepikatzen dugu eta baita sinestu ere. Glutenaren gaiarekin gauza bera gertatzen ari da. Glutenik gabeko produktuak saltzen dituzten industriek, beren bezero kopurua handitu nahian, glutena ez bakarrik zeliakoentzat, baizik eta denontzat txarra denaren ideia ari dira barreiatzen. Ondorioz, gluten-free produktuen merkatua modan jarri da. Beraz, honen inguruan gogoeta eginda, ikasleekin alfabetizazio mediatikoa jorratzeko aukera izango dugu. Horretarako, informazioaren arakatzea, bilatzea eta bahetzea egin beharko dute. Ondoren, lortutako informazioa eta informazio iturriak ebaluatu (nork idatzi du, zein helbururekin,...) eta edukiak moldatu, garatu eta beren lanetan integratu beharko dituzte, egileen eskubideak errespetatuz. Hau guztia egin ahal izango dute teknologien bidezko interakzioan jardunez.

Forges.







No hay comentarios:

Publicar un comentario